Најчесто Поставувани Прашања

Прецизни одговори на вашите најчесто поставувани прашања

Најчесто Поставувани Прашања

Сакам да нарачам, а не знам како?
Постапката за нарачки е следна:
Ги ставате производите за кој што сте заинтересирани во кошничка.
Кога ќе завршите со додавање производи кликате на нарачка.
Во нарачката ги пополнувате вашите податоци (или само се логирате доколку сте повратен муштерија)
Избирате начин на достава и плаќање
и за крај кликате НАРАЧАЈ.
 
Доколку не може да се снајдете, јавете се на 071 308 777  или пишете ни фејсбук порака или пратете ни маил на info@nama.mk и ние ќе ја направиме нарачката за вас.
За да ја внесеме нарачката во системот на ваше име ни треба следното:
Име и Презиме
Адреса
Телефонски Број
е-маил
 
И конкретно за кои производи сте заинтересирани.

 

Алтернативно може да  кликнете овде за да го прочитате и нашето детално упатство за купување!

Колку чини испораката до дома?
Испораката до дома за нарачки над 1000 денари е БЕСПЛАТНА.
А за нарачките под 1000 денари се плаќа фиксна цена од 140 Денари за Цела Македонија.
Откога ќе нарачам за колку време ќе ми стигне пратката?
Пресек на нарачките правиме секој работен ден во 10 часот наутро и истите ги испорачуваме истиот ден, а обично во градските средини се доставуваат за 1-3 работни денови.
(во поодалечените населени места или помалите општини стигаат за неколку дена)
Кога пратката ќе стигне во вашиот регион ќе ви се јави курирот од сервисот за испорака и директно со него ќе се договорите кога и каде да ви ја донесе.
Како можам да ја платам нарачката?

ВО МОМЕНТОТ ПОДРЖУВАМЕ ТРИ НАЧИНА НА ПЛАЌАЊЕ И ТОА:

  • Испорака до дома со откупнина
  • Плаќање со Кредитна Картичка
  • Плаќање со Банкарски Трансфер

 

Кликнете овде за да се запознаете подетално за секој од начините за плаќање

Каде се наоѓа вашата продавница?

НАМА е интернет продавница, и може да нарачате од било кој дел на Македонија.

Исто и испорачуваме до врата во Цела Македонија

 

Кое е вашето работно време?

Влезот во  НАМА  е отворен 24/7 се што треба е да имате интернет.

 

Дали имате класична продавница?

Немаме и во блиска иднина немаме планови за отварање на класична продавница, бидејќи сметаме дека 21 век е век на интернетот. Воедно на наше големо задоволство се поголем и погелем дел од граѓаните во Македонија се одлучуваат да купувааат преку интернет од НАМА, а огромен број се и повратни муштерии.

 

Каде се наоѓате?

А нашето седиште е во Струмица, мапа овде.

Ми се допадна еден производ но повеќе не се појавува во каталогот?

Најверојатно производот го имате видено додека сме го имале на залиха, а доколку производот повеќе не се појавува во категоријата каде сте го виделе тоа значи дека истиот го немаме повеќе на залиха.

Ова го правиме со единствена цел, кога купувате да ги гледате само производите што ги имаме на залиха, инаку освежување на базата со залихите правиме секој работен ден во 10ч. сабајле.

Дали производите се исти како на сликата?

Над 90% од фотографиите на производите што ги продаваме се направени лично од нашиот тим од самите производи што ги продаваме.

Останатите 10% се обично фотографии од самите производители на производите, и ги поставуваме само доколку одговараат на производот и ги задоволуваат нашите критериуми за квалитет.

Сакам да го видам производот пред да го купам?

Ова прашање обично ни го поставуваат муштериите што прв пат купуваат кај нас, а го нема поставено ниту еден повратен муштерија.

Во секој случај производите може да се видат на два начина и тоа:

  1. Да не посетите во нашето седиште, со претходна најава што сакате да видите за да повлечеме од магацин, бидејќи физички не е возможно да се изложат над 5000 производи.
  2. Имаме опција за инспекција на пратката пред да ја платите на курирот. Имено ја правите нарачката и при телефонската потврда се договарате со нашите оператори дека сакате да направите инспекција. Ние ви ја праќаме нарачката, ви ја носи курирот до врата, ја прегледувате пратката и доколку пратката ги исполнува вашите очекувања ја плаќате и ја задржувате, во спротивно ја враќате истата веднаш по курирот без да платите ништо. (досега ниту еден муштерија нема вратено пратка со инспекција)
Правам нарачка онлине, но не ми ја прима?

Најверојатно имате направено некоја грешка….
Најчести грешки кога не се процесуираат нарачките се:
1. Во полето за телефон сте поставиле коса црта /
2. Не сте ги пополниле сите полиња
3. Веќе имате регистрирано профил и сакате да направите нова нарачка со истата е-маил адреса без да сте логирани.

 

Алтернативно прочитајте го нашето детално упатство за купување!

Во странство сум, може ли да направам нарачка како подарок за Македонија?

Може!

Треба да ја напишете точната адреса на примачот во адреса за испорака.

Задолжително во забелшка да го напишете и точниот телефонски број на примачот во Македонија, бидејќи пред достава куририте се јавуваат на телефон (без телефонски број не се доставуваат пратките)

Алтернативно доколку сакате да приложиме и посвета со нарачката, напишете го текстот што го сакате во забелешка и изберете Приоритетна Пратка.

 

Гледам имате опција за Приоритетна Пратка, што значи тоа?

Со одбирањето на опцијата Приоритетна Пратка вашата нарачка автоматски ќе добие предимство пред сите други пратки. На пример доколку имаме 50 обични нарачки во системот, и 51 нарачка е со чекирана опција за Приоритетна Пратка, тогаш истата ќе се процесуира прва, пред другите 50 пратки иако е подоцна направена.

Исто така со одбирањето на приоритетна пратка, можеме да приложиме и посвета со нарачката (која треба да ја напишете во полето за забелешка), а по желба може да ја спакуваме нарачката во украсна хартија (ова важи само за пратки со волумен до 0.3 м3)

 

Дали може да го заменам или вратам производот?

Дали можам да направам замена на производот за друг производ од вашиот асортиман?

Може !
Производот можете неоштетен, неупотребуван во неоштетено оригинално пакување да го замените рок од 15 дена од денот на преземањето. А претходно да не контактирате на тел 071 308 777 да се договориме за што конкретно сакате да направите замена.

Императивно е производот што го праќате да биде убаво заштитен, доколку оригиналното пакување или производот е оштетен на било кој начин, нема да можеме да ви го замениме.

Поштарината за замените е на сметка на клиентот.

 

 

 

Производот не ми одговара, дали може да ми ги вратите парите?

Може !
Производот кој не ви одговара можете неоштетен, неупотребуван во неоштетено оригинално пакување, со приложените документи и број на трансакциска сметка да го вратите во рок од 7 дена од денот на преземањето. Парите ги враќаме исклучиво на трансакциска сметка.

Императивно е производот што го праќате да биде убаво заштитен, доколку оригиналното пакување или производот е оштетен на било кој начин, нема да можеме да извршиме поврат на средствата.

Поштарината за враќањето е на сметка на клиентот.

 

Не најдовте одговор на вашето прашање?

Доколку не можете да ја најдете информацијата што ја барате, ви стоиме на располагање во било кое време.

Pin It on Pinterest

Share This